9 luni

Posted: November 3, 2010 in Bune

Pentru alţii înseamnă o viaţă. De la zero la fiinţă. Pentru alţii înseamnă o trecere printr-al 4-lea anotimp. Pentru mine ultimele 9 luni au fost a 2-a mea trecere în fiinţă. Nu ştiu cu ce să încep, nu ştiu cu ce să continui…ştiu doar că am fost în apele mele mai mult decât am fost vreodată în astea 9 luni. Am iubit şi iubesc şi simt că nu am nevoie de nimeni altcineva, mă faci fericit. Îţi mulţumesc că ai fost lângă mine şi că încă eşti şi că mă suporţi. Îţi mulţumesc că m-ai primit la tine acasă ţi în familia ta, îţi multumesc că ai încredere în mine şi că ai călătorit cu mine şi că ai să mai călătoreşti 😀  Şi îţi multumesc că exişti. Te iubesc, la mulţi ani!!!!!!

Vreau să fii mereu a mea!

Comments
  1. tufor says:

    iubi dar stii ca s-a postatcu data putin decalata:P….la multi ani!!!!:P..te iubesc enorm!!!!

  2. tufor says:

    ah da….si scuze ca ti-am dat coment de pe profilul tau

Leave a Reply

